A Riudoms, la CUP també concorrerà a les eleccions

La CUP Riudoms va confirmar la seva presentació a les pròximes eleccions municipals en una assemblea oberta a tots els riudomencs, on s’hi van aplegar una quarantena de persones. Amb la intenció de fer política d’una manera de més oberta a la ciutadania, les primeres posicions de la llista van ser determinades pels propis riudomencs assistents a l’acte, que van ratificar la proposta de l’Assemblea Local de la CUP Riudoms. D’aquesta manera, Pere Campíñez encapçalarà la llista i Roser Torres i Enric Jódar ocuparan els números 2 i 3 respectivament.

L’establiment d’una assemblea local de la CUP a Riudoms es remunta a l’estiu de 2013. En aquell moment, presentar-se a les eleccions no era prioritari però, veient que la formació ha assolit la maduresa necessària, la CUP ha decidit postular-se com una alternativa necessària per contrarestar l’amplíssima majoria que en aquests moments ostenta  CiU. Des de la seva fundació, la CUP Riudoms ha denunciat la manca de transparència i participació a l’Ajuntament riudomenc. I precisament aquests punts seran els seus principals cavalls de batalla durant la campanya electoral.